-
Drošība
Mēs rūpējamies par savu darbinieku un klientu darba drošību, darām visu, lai mūsu produkti vai rīcība nenodarītu kaitējumu cilvēkiem, dzīvniekiem vai apkārtējai videi
-
Augstākā kvalitāte visaugstāko rezultātu sasniegšanai
Mēs ticam, ka nav iespējams sasniegt izcilu rezultātu un sasniegt augstākos mērķus izmantojot viduvējas kvalitātes darbu, materiālus vai zināšanas, tāpēc augstu vērtējam labu kvalitāti it visā ko darām
-
Stabilitāte
Nav liela māksla sasniegt labu rezultātu vienreiz vai dažreiz, daudz grūtāk ir nodrošināt augstu kvalitāti produktiem un pakalpojumiem katru dienu
-
Ilgtspēja
Mums šī pasaule ir jāatstāj nākamajām paaudzēm labāka nekā mēs to saņēmām piedzimstot. Šī vērtība ir ielikta mūsu darbā un produktos
-
Efektivitāte, izdevīgums, nepieciešamība
Mūsu produkti un pakalpojumi ir efektīvi, klientam izdevīgi un nepieciešami. Ja kāds no šiem kritērijiem zūd, mēs atsākāmies no šāda produkta vai pakalpojuma
-
Kļūdu atzīšana un labošana
Nekļūdās tikai tas, kurš neko nedara. Mēs nebaidāmies atzīt savas kļūdas, tās izlabot un doties tālāk uz mērķi
-
Pārbaudīti risinājumi
Mēs piedāvājam saviem klientiem tikai drošus un pārbaudītus risinājumus, ko atzīst par labu esam fermeri visā pasaulē. Protams, dažreiz, ar klienta piekrišanu mēs meklējam jaunus risinājumus un eksperimentējam
-
Ilgtermiņa sadarbība
Mēs rūpīgi izvēlamies savus sadarbības partnerus, tāpat kā viņi izvēlējušies mūs. Ilgtermiņa sadarbība palīdz plānot, labāk saprasties, sniegt labāku servisu.
-
Novērtējums
Mēs zinām, cik svarīgi katram cilvēkam ir viņa darba novērtējums. Pat neliela uzslava, pateicība par paveikto un, protams, arī atbilstoša samaksa motivē un rosina veikt savu darbu vēl labāk.
-
Laipnība un pieklājība
Šīs ļoti dārgās lietas padara mūsu dienu, mūsu attiecības mierīgākas un novērš daudzus nepatīkamus brīžus.
-
Uzticēšanās
Uzticēšanos ir grūti nopelnīt, bet viegli pazaudēt. Bez savstarpējās uzticēšanās mēs nevaram sasniegt visaugstākos rezultātus un sniegt klientiem vislabāko servisu.
-
Klienta intereses pirmajā vietā
Darbs klienta interesēs ir mūsu bizness. Mēs darām visu, lai klients justu, ticētu, ka patiešām strādājam viņa interesēs. Katrs mūsu produkts vai pakalpojums ir vērsts uz klienta izvirzīto mērķu sasniegšanu.
-
Precizitāte
Mūsu un mūsu klientu biznesā mazas kļūdas un neizdarības var radīt lielus zaudējumus, tāpēc precizitātei ir milzīga nozīme mūsu produktu ražošanā, piegādēs un lietošanā. Arī mūsu ieteikumiem un pakalpojumiem jābūt precīzi aprakstītiem un izpildītiem
-
Zināšanas, prasme un gudrība
Čakli, gudri un prasmīgi strādājot var sasniegt visaugstākās virsotnes. Gudrs nepiedzimst neviens un ar šodienas zināšanām var būt par maz rītdien, tāpēc nepārtraukti jāmācās, jāatkārto un jāattīsta kādreiz jau iemācītais
-
Godīgums
Godīgums pret sevi un citiem, likumu ievērošana, nemelošana, solījumu turēšana
-
Cieņa
Cieņa vienam pret otru, pret klientiem, partneriem un konkurentiem, pret cita cilvēka viedokli, interesēm, dzīvi, laiku un darbu.
-
Tiekšanās pēc izcilības
Līdzīgi kā mūsu klienti mēs nepārtraukti attīstāmies, mācāmies un sevi pilnveidojam. Daudz lasām, dalāmies ar pieredzi un mazliet eksperimentējam
-
Uzmanība
Saka, ka uzmanība mūsdienu steidzīgajā un nevaļīgajā pasaulē ir pati dārgākā prece.
-
Čaklums
Patiesas vērtības rodas tikai neatlaidīgā darbā, nevis slinkumā